Min födelsedag

Äntligen fick även lilla jag fylla 17år. Vaknade av finsång från mamma & pappa klockan halv sju(!!) fastän jag var ledig.... Men de gör inget, fick mycket fina presenter och pengar!

Somnade om och när jag vaknade tog jag de vara lugnt framför en film. Senare blev det både muffins och tårt-bak! Rymde sen hemifrån med Jennifer (spm förövrigt överraskade mig med väääärldens godaste kaka!!!!) till Kupolen utan något resultat. Fortsatte sedan hem till Malin för lite mer tårta och vid fem var det kalas för släkten. Fick ännu mer pengar och vad jag hör med dom lär ni märka hihi.

Blev sedan upphämtad av två himla fina vänner som spelade "ja må hon leva" högt i bilen med världens roligaste remix när jag klev in! Fick även där två himla fina presenter. Fina pojkar dedär!!!!

Slocknade sedan som en stock i min soffa. Sopslut var jag!!

TacktackTACK för alla fina gratulationer och presenter och all uppvaktning! Ni är guld värda allihop <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0