Remember

Det som inte dödar, härdar.

Jag var otroligt stark, aldrig tidigare har jag varit så stark. Nu har jag aldrig varit så svag, så skör. Minsta lilla.
Men efter detta, eftersom de man inte dör av, blir man bara starkare av, hur stark kommer jag då inte vara efter detta?

Håll huvudet högt, gäller att inte tappa hoppet. Även fast jag gjorde det, det absolut sista man får tappa, tappade jag för ett tag.
Idag är jag dock otroligt tacksam för att jag fann det igen. Nu gäller det bara att ta ett starkare grepp, absolut inte tappa det igen. För somsagt, de som inte dödar, härdar.

Och jag är stark, jävligt stark. Starkare än många andra, bara inte just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0