helt jävla galet.

Jag blir så förbannat jävla arg. Arg på dessa människor som njuter av att skada andra, på ren svenska döda andra.

Ni har säkert, precis som jag, hört om Nordkorea. Jag såg på tvn här om dagen, ett inslag om en kille som setat fast i ett koncentrationsläger. Koncentrationsläger 14.
I detta läger gick ALLT ut på att jobba. Från att vakterna väckte de instängda tidigt på morgonen tills att de gick och la sig på kvällen var det endast jobb. Mat fick de, men inte så dem blev mätta, vilket gjorde att många stupade pga svält.

Gjorde man något misstag kunde man straffas i tre generationer, och det var många familjer som bor i detta, Koncentrationsläger 14. Belönad blev du om du skvallrade till vakterna om någon hade planer på att rymma. Vilket denna pojk gjorde. Han skvallrade på sin mamma och bror. Vilket ledde till att de båda avrättades.

Denhär killen lyckades tillslut fly och nu åker han runt och berättar om livet där inne, och hans liv nu. Ett liv han aldrig hade kunnat drömma om. Inte ens kunna drömma om att få så mycket mat på bordet han idag lyckats få.

På riktigt. Vi lever liksom i 2013!!!! Vem FAN vill skada människor på detta vis? VEM I HELVETE vill någon människa så illa. För det måste ju sitta nån jävla psykopat och gotta sig med att dessa människor lever i detta helvete, när det egentligen dem själva som borde sitta där.

Men ändå, även om dessa människor är värda det, så nej. Egentligen är ingen människa värd det. Jag vet att vi aldrig kommer få livet rättvist. Men detta är bara sjukt. Jag vet liksom inte vad jag ska säga. Ibland tappar man liksom hoppet om just oss, människorna. HUR kan vi vara så grymma mot varandra? När alla blir glad av att man är snäll mot varandra?

Det, det gör mig frustrerad. Tyck om varandra, var snäll mot varandra, allt blir så jävla mycket bättre då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0