AJ

Som FAN. Jag har ont i exakt HELA min kropp!!!! Träningsvärk och muskelknutar, skönt.

Sovit nästan 13 timmar inatt. Trötter? Något kanske. Men det var välbehövligt. Har möblerat om på mitt rum igår kväll, planerar på att köpa något soffliknande då jag är väldigt trött på att jämt kolla på tv i sängen. Blir nog bra det med.

Idag är det en solig söndag. Jag ligger dock kvar i sängen fortfarande, men ska pallra mig upp strax å ta en snabbdusch. Väntas ev. Kalas hos min syster idag och jag ska övningsköra idag igen. Sen skola imorgon. Fullt upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0