GOOD DAY

Vilken dag. Övningskörde till min syster, där det var 4-års kalas! Sedan körde jag hem igen och körningen gick idag faktiskt riktigt bra. Blev hämtad av Mattis och Ule då Ule äntligen fått klart sin bil!! Jag blev helt chockad, SÅ snygg den blev!!! Skruvade lite på den och sen drog vi och käka! Bra dag.

Imorgon är det måndag och den här veckan är fullspäckad. Ska plugga körkort nu mån-tis. Sen ska jag och min pojk ut och äta på onsdag som hans present, torsdag har jag min första körlektion och fredag ska jag på riskettan. Och jobb hela helgen på det sen. Somsagt, vardagen igång igen, mycket att göra men jag är bara så himla lycklig så jag njuter bara. Hoppas allt är lika bra med er!!! Kramar i mängder ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0