HELST ALDRIG IGEN

Nu har jag ätit min sista måltid, tagit den äckligaste duschen, tvättat kläder, bäddat rent i sängen, nu återstår det några timmars sömn och ännu en vidrig dusch innan jag och pappa beger oss mot Mora Lasarett imorgon 07.00 för en troligen meniskoperation. Jag hoppas och ber till Gud att dom hittar felet, att jag vaknar igen och mår någorlunda ok och att jag får komma hem och sova natten i min egen säng istället för en sjukhussäng helt ensam i en främmande stad. Håll tummarna för mig imorgon så hörs vi så fort jag och kryckorna har blivit vänner.❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0