IGÅR MÅNDAG, IDAG TISDAG

Igår var det måndag och jag fick gå på jullov. Alltså är jag ibte tillbaka i skolan förrens nästa år någongång. Känns skapligt skönt alltså. Vad gjorde jag mer igår då? Jo hela familjen Sten var och åt julbord. Det var lilla julafton med min systers och hennea familj som stod på schemat. Mysigt! Dock var inte själva julbordet så mycket att hurra för men alla verkade himla nöjda så jag ska inte klaga. Efterråt åkte vi hem hit och böt lite julklappar. Skjutsade hem Niklas en sväng och sen kom han tillbaka hit och sov med mig. Imorgon åker jag till Mora för operation så vet inte när jag träffar pöjken min igen. Så snart jag mår någorlunda iallafall.

Skickade ivög honom till jobbet imorse redan vid halv sju medans jag låg kvar i sängen, kändes fuskit haha. Somnade om vid halv åtta och vaknade igen vid halv elva. Idag ska jag inte göra mycket, förhoppningsvis orka börja med dendär jäävla uppsatsen, sen ska jag proppa i mig mat innan jag lär börja fasta.... Duscha med någon äcklig svamp lär jag också göra, samt åka och köpa en massa tidningar så jag har något att sysselsätta mig med innan op. Nerverna börjar ju ta sig så att säga... Hoppas jag vaknar upp igen iallafall :))) haha det ska nog gå bra. Vad gör ni en tisdag som denna? Vädret är ju ganska astråkigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0