PEPP, DEPP, HEPP

Fullspäckade dagar... I måndags var en vanlig måndag. Praktik 8-15 och sedan blev det gym! Kändes riktigt bra och jag hade apträningvärk både igår och iförrgår...

Tisdags jobbade jag kväll så slutade inte förrens 22.30 och då var der bara hem och dyka i sängen. Igår var jag mer än dötrött men det var bara att jobba 8-15 först och sen 16-19. För att plusa på kakan så gjorde jag mitt största skärsår någonsin igår. 1cm långt och ca 0,5cm brett. Lagom djupt sådära. Hade iallafall gått för lång tid för att sy.. Så jag har köpt på mig både det ena och det andra. Men ändå vaknade jag upp med ett svullet och varigt sår. Blir alltså hemma idag.. Jag skickade iallafall iväg N till skolan precis, stackarn haha. Känns rätt soft faktiskt att kunna ligga kvar, hade dock sluppit skitsåret!

Nu ska jag iallafall kolla lite på Gossip Girl, äta frukost och paj, hihi.


En bild på min stackars hand och en på sötaste hunden i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0