SMILE

Och där var min lediga helg slut. Har mer eller mindre bott hemma hos N hela helgen. I fredags har dom pysslat med Niklas hår och jag låg utslagen i soffan som sagt. När klockan var halv två kastade jag in handduken och la mig, medans han och Ule fortfarande satt uppe. Strax efter tre fick jag en iskall pojkvän som la sig bredvid mig, när jag för en gångs skull va varm haha. I lördags sov vi ut, åt god frukost och sen åkte jag hem en sväng och duschade, åt mat osv. Sen tillbaka för ännu en kväll i soffan. Kom inte i säng förrens alldeles försent egentligen. Så imorse sov vi ända till ett!! Kom hem vid två och vid tre var det dags för personalmöte. Nu har jag nyss ätit middag och en kväll hemma väntar. Imorgon ska jag upp tidigt och göra köttbullar och sen fixa de sista julklapparna. 

Har verkligen noll julkänslor trots julafton på tisdag. Vart är snön liksom?
Blir en lugn juldag för mig och N också, känns skönt. Sen jobb 26-27-28:e men nyår hoppas jag på fest! 

Kram på er sålänge.❤️

Var in och la om mitt knä i fredags också. Allt såg bra ut då iallafall så hoppas jag inte får allt för fula ärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0