Sugdag

Dagen har sugit rätt hårt. Trött som ett as, men blev iallafall lite bättre sen. Fick stå i kassen över lunchen idag. Gick faktiskt jättebra!

Kom hem, tvärslockna.. Blev väckt strax efter fem, åkte till mormor en sväng. Trevligt trevligt!

Sen var jag ut och övningskörde för första gången på typ ett halvår! Gick faktiskt skitbra!! Så nu är jag superpepp på körkort. Mitt mål är att få det inom två månader efter att jag fyllt. Och det är ABSOLUT senast.

Sen jag kom hem har jag bara ätit och duschat och nu kollar jag på Maria & Mindy. Ointressant inlägg men nu vet ni min tisdag, kan ju alltid va intressant för någon. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0