FYFAN VILKEN MÅNDAG

Haha hej.

Vilken måndag det har varit då! Sov alldeles för få timmar inatt, men tog mig så småningom upp till skolan. Hade matte, bowlade sen lunch och sedan tog vi en glass i solen!! Årets första GB-glass för min del och den satt riktigt fint!

Efter det hade vi svenska med Loreen och sen engelska. Ule plockade sen upp mig, åkte och köpte godis. Satt också riktigt fint. Sen hämta Jonk, jagade ormar(!!!) hittade MINST 20 jäkla snokar!! helt galet. sen var jag och träffa Isa på en uteservering, supermys!! Hello sommarfeelings! Efter det var vi med grabbzen igen, åkte till Båtsta och åt cheese och glass, och sen bortanför Torsång på lite utflykt till utkikstorn.

Men NU ligger jag äntligen nysuschad i min säng och slocknar exakt vilken sekund som helst. Vi hörs mer imorgon istället. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0