May. 24, 2013

Ligger fortfarande kvar i sängen. Var dötrött igår så jag somnade och sen vaknade jag vid halv sju, tittade på film resten av kvällen och somnade igen runt 12 och vaknade halv 10 imorse. Apskönt!

Idag är sista hela dagen i Sverige. Har en massa saker att ta itu med idag. Bl.a att städa mitt rum, åka till banken, Kupolen ska jag också försöka hinna med, PACKA (orkade verkligen inte börja med det igår) och nu håller jag på att fixa med iTunes så kan lägga över bilder... Mycketmycket men imorgon kväll drar jag till värmen och kopplar bort allt, så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0