DAG ETT

Första dagen av praktiken klar. Nu är det bara 24 dagar kvar, haha. Helt ärligt känns det faktiskt bra med praktik. Även om det var riktigt pissigt att gå upp när klockan var 06.40 så trivs vi som fiskarna i vattnet. Det är ju trots allt tredje gången vi har vår praktik på Liljan. Så det blir nog 5 roliga veckor som kommer springa iväg.

Har inte mycket mer planerat idag än att typ städa mitt rum. Är somsagt aptrött så något avsnitt från en ny serie eller en film får det bli. Vila fötterna lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0