DAGARNA GÅR SÅ LÄSKIGT FORT

Den senaste veckan har gått så himla fort. Idag gick jag lite tidigare från praktiken för att åka och hämta mamma och pappa som kom med flyget från Gran Canaria. Vilken lyx dom haft! Hade ju inte tackat nej till en utomlandsresa nu direkt... Har inte hänt speciellt myclet dom senaste dagarna heller. Praktik, soffhäng och mys. När N gick till sin praktik imorse var jag mer än död och var mer eller mindre helt medvetslös när han pussade mig hejdå haha... När det var min tur att dra mig upp ville jag helst dö, sen fick jag lov att skrapa rutorna på bilen som verkligen satt som berg! -6 stod termometern i bilen på imorse. Fyfan!!

Fick en present av mamma och pappa iallafall, en baccardi Razz, gött! Har två utgångar som väntar! Dock inte till helgen då jag ska jobba röven av mig... 

Nej, är som en zombie. Ska kolla klart på Paradise Hotel och sen sova. Praktik imorgon igen. Vi hörs!

Idag gjorde jag ca 400st pannbiffar på ca 34kg köttfärs... Också en kul onsdagsmorgon, hehe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0