HALLÅÅ

Hej vänner. 

Det ekar ju tomrum här inne, och jag är ledsen för det. Men denna gång har jag faktiskt en (enligt mig iaf) vettig anledning till varför. Jag har, sen vi hördes sist, pluggat, sovit, skola, pluggat, ätit och hängt med min pojk. 

Måndagen gick mest till skola, bibblan och sova. Tisdagen var det prov jag kom på att jag hade på morgonen och efter det powernapade jag, pluggade och kollade på familjen Montazami. Igår pluggade jag ÄNNU mer och sen kom Niklas hit. Vi åkte och köpte godis, kollade på film och bara hängde. Välbehövligt. Skrattade inombords imorse när han gick upp för att åka till skolan och jag kunde sova tre timmar till. Åkte till skolan, gjorde min muntilga redovisning på 7min, tog en IKEA-lunch med Ebba och sen kramades vi hejdå. Hon åker till Stockholm för 5 veckors praktik, men jag blir kvar här i stan. Med andra ord, jag ska inte till skolan förrens den 16:e december, sjukt!

Ikväll har jag hängt med Niklas, Ule och Elina, samma liga blir det imorgon också. Himla trevligt. Nu tänker jag gosa ner mig till Walking Dead och sen sova. Imorgon borde jag också verkligen skriva min uppsats, men vi får nog se hur det blir med den saken, hehe. Godnatt vänner.❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0