HÄNDELSERIK TISDAG

Var vad det va igår. Jobbade först 8-15 med en kaosdag. Hur mycket folk som helst och jag stod vid stekbordet från 8-13.30 nånstans. När jag slutat tog jag bussen till Kupolen och köpte mig lite nytt smink. Därefter sa jag upp mig på mitt första jobb(!!!!!!) herregud. Kändes så himla konstigt, MEN SÅ HELT JÄVLA UNDERBART. December kommer bli min sista månad som en donkenarbetare och ni anar inte hur bra det känns.

Anledningen till att jag sagt upp mig är som ni kanske förstår att jag har fått ett nytt jobb. Som är på Liljan och som känns så himla bra. En början in i restaurang/nattklubbsvärlden. Får se hu länge jag kommer klara av att jobba nätter på helgerna. Men just nu känns det bara så himla bra. 

Nu måste jag strax bege mig av mot bussen. Onsdag idag och ska betala första delen på studentresan. Fuck va gammal jag känner mig..... Hihi ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0