EN FRÅGA

Hatar måndagar och nu är du snart över. SÅ skönt!! Har hängt med Niklas och Ule på kvällskvisten och inte gjort speciellt mycket alls.

Men, nu har jag en fråga till er bloggvänner. Finns det någon vänlig själ där ute som har lust att knapra ihop en stilren header till mig? Mina kunskaper är inte på topp och har ingen dator som tillåter dessa krav som behövs för detta. 
Så om någon känner sig manad får ni gärna kontakta mig. Skulle vara guld värt.

Nu ska jag läsa ut min körkortsbok och sedan sova. Imorgon väntas först skola, sen körskola, sen lite mer plugg och sen ska jag köpa mig en Dani m biljett. På fredag blir det fest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0