HAPP

Försökte blogga igår men måste vart något fel på appen för det gick inte. 

Hur som haver, i fredags så kom Frida till mig vid fem, vi lagade mat, gjorde oss klara inför kvällen och skålade. Sen joinade även Niklas och Simon oss. Förfestade lite och sen gick vi vidare till min bror för ännu mer alkohol och sen vid elva gav vi oss v mot krogen. Vart nog lite mycket för dom flesta av oss och strax efter ett drog vi oss hemåt. Kul så länge det varade. Igår vaknade jag och N lite smått bakis, så vi åt köttfärssås till frukost och sen hängde vi i soffan framför en film. Även Ule kom förbi. Sen blev det smörgåstårta hos Ule för han fyller 20(!!) imorgon!! Guld värt en bakisdag haha. Sen åkte vi hem till mig och kollade på The Walking Dead och åt pizza och paj resten av kvällen. Strax efter tolv låg jag och N i sängen och konstaterade att det skulle bli SÅ skönt och vakna och må bra idag. 

Gick upp runt halv elva då jag begav mig mot jobbet och han hängde med Ule till Arlanda. Jag jobbar 12-19 idag, vilket inte känns sådär superkul men men! Ett jobb är ett jobb. Ha en fin söndag vänner ❤











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0