PIGGARE

Känner mig lite bättre till mods idag. Hade en bra dag i köket igår med min fina klass, men var så himla trött. Åkte hem och sov några timmar, men sen var det bara att duscha och göra sig klar. Åkte hem till Isa och drack 2,25:or sen vidare till Lips och därefter Liljan. Dock var jag hemma innan 12 och tvärsomna. Men det var trevligt!

Idag har jag inte hunnit många knop. Bara precis vaknat. Planen idag är att jag ska ta mig till körskolan, men tror faktiskt jag skippar det idag. Ska läsa i boken hemma istället samt en massa skoluppgifter. Bläää!!! Men först - FRUKOST



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0