18

Hejhejhej!!!!! Nu är jag fan 18bast. Känns så jävla FETT!!!! Hade en superbra födelsedag igår, dock en väldigt snorig sådan. Fick fina presenter av släkten och sedan kom Ule Jesper Simon och Niklas förbi. Så nöjd så nöjd!! Dock JÄVLIGT missnöjd att jag inte blev leggad. Inte ens på Ica Maxi när jag köpte cider??? VAFAN hur gammal ser jag ut egentligen?? Haha ;)

Idag var planen utgång. Men den sket sig såfort jag vaknade och insåg att jag både var mer förkyld och låg med feber. Så Liljan, nästa onsdag, då jävlar!! 

Blev en myskväll med Niklas istället. Kändes mycket bättre. Fick en parfym i present av han men om den luktar gott återkommer jag med, då vi båda är lika apförkylda och inte känner någon lukt. Men flaskan var fin (ett hjärta som liknar en diamant typ) så jag är jättenöjd!! ❤ 

Nu blir det andra säsongen av Once Up On a Time och sen SOVA. Återstår att se om jag pallrar mig upp till skolan eller om jag blir hemma imorgon med. Ska iallafall till doktorn för besked om operation. Nervöst. Godnatt med er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0