23,5h!!!!!!

Och så har även denna helg passerat. Igår hängde vi först hos mig och kollade på film, därefter åkte vi bil. Följde med Simon och Niklas till rättvik på körning och en kaffe hos Frida kl. 02.30. Haha efter fyra låg jag och Niklas i sängen och vi båda somnade på tre sekunder.

Imorse gick vi upp på tok för sent så inte många knop har gjorts idag. Hann iallafall till Kupolen med mamma och köpte ett par nya boots!!!! Love på dom alltså. Sen blev det syskonhäng hela kvällen. Nu är jag hemma och glor på Gossip Girl. Avliiiiiider alltså. Inne på sista säsongen och det är så SJUKT spännandeeee!!!

Nu måste jag sova alltså. Imorgon 8.15 ska jag in och kolla mitt knä. Wish me luck!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0