BLÖDIG

Haha ja.. Jag blir nästan blödig när jag tänker på hur fantastiskt mitt liv är i denna sekund. JAG NJUTER!!!!!!

Det är somsagt just i denna sekund endast 13 dagar kvar tills MIN 18-årsdag. Jag hade körlektion idag, som gick super. Nästa vecka är det JAG som bokar halkbana, teoriprov och UPPKÖRNING!!!! Hallå??!!! Vad hände där liksom?? JAG?

Jag har ett sånt bra liv. På lördag ska jag vara full och allmänt glad med mina vänner, jag ska bara njuta av att jag snart är vuxen. (Även om jag inte känner mig vuxen för 5 öre)

Ja, jag är bara så jävla NÖJD. (Får nästan tårar i ögonen, jag är så JÄVLA värd dethär.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0