ETT TAG SEN

Ja det var ett tag sen jag var in här. Livet och dagarna liksom bara rullar på. Så vad har jag gjort dom senaste dagarna? I onsdags firade vi äntligen Niklas att han fyllt 18, (lite sent, men bättre sent än aldrig!) då var vi ut och åt, fick väärldens matkoma. Åkte hem till N och dog lite och sen fick Simon bli klippt och sen åt vi paj alla tre hos mig. I torsdags skickade jag iväg N till skolan medans jag var ledig. Hade även min första körkektion!! Gick asbra faktiskt. Sjukt taggad!! I fredags var jag med Ule och Mattis och sen Isa och Niklas. Jobbade igår 11-16 bland det drygaste passet någonsin. Efter det drog jag ut med Mattis och Ule en sväng innan jag hängde med Niklas och körde folk. Kom hem efter tre nångång då vi båda slocka som två småbarn. Fick skjuts till jobbet imorse och dagen gick helt okej. Nu är jag hemma och ska plugga lite teori och ta en dusch och bara chilla. Måndag imorgon igen och jag ska först gå i skolan och sen jobba. Skjut määä..

Iallafall 16, snart 15, dagar tills jag också får bli 18. JAG LÄNGTAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0