HUR LÄNGE ÄR DET OK

Alltså... Hur lång tid efter kan man vara bakis? Jag har mått SKIT apbajs dåligt exakt HELA dagen. Mår fortfarande skit.

Hade iallafall helt okej kul igår. Vart full och såg Svenska Akademien och sen åkte vi hem och sov. Innan klockan hade slagit 2. Ändå vaknar jag upp med en sjuhelvetes baksmälla. Inte ok.

Var rätt nöjd imorse iallafall när Niklas gick hem, och jag bara kunde ligga kvar och dö i min säng.

Men har hunnit med lite saker idag ändå. 17-års kalas för kusinen min, middag med familia och bakisfilmhäng hos Niklas. Nu ska jag SOVA. För imorgon ska jag till skolan, körskolan + övningsköra. Herregud imorgon går vi in på min sista vecka som 17. #fett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0