SOLIG LÖRDAG

God morgon på er!

Igår var jag på studiebesök hela dagen med skolan ute i Tällberg. Det var som om man va i en helt annan värld där ute. Galet fina hotellrum och ja, allt var sjukt fint.

Jag och Niklas var också hem till min syster en sväng senare och sen hängde vi med Elina och Ule, men vi båda var så sjukt trötta att vi kom hem strax efter 23. Tog en apelsin på balkongen och sen somna vi. Niklas sover fortfarande men jag har vart vaken en stund. Solen skiner idag så tror vi ska göra en brakfrukost. Ikväll väntar utgång(!!) hoppas de blir skitkul! 

Ha en fin lördag!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0