BACK

Är tillbaka i verkligheten igen vad gällande jobb osv.. Har dragit på mig en apjobbig förkylning men kämpar mig igenom jobbkvällar ändå. 

Förövrigt rullar livet på helt ok förutom lite sjukligheter då. 10-11 September har jag barutbildning, jag och Niklas har ställt oss i kö för att såsmåning om få en lägenhet och flytta hemifrån, jag har köpt ett par nya Doc's jag suktat efter i x antal månader och lite annat gött. Helt ok med andra ord. Imorgon ska Niklas iväg och fiska medans jag ska ligga hemma i soffan och bli frisk. Samt att jag ska jobba imorgon kväll igen. 

Känner mig faktiskt redo för höst ändå och snart är det min födelsedag. Yey!!

Nu ska jag också försöka få lite sömn. Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0