BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

Okej här kommer som jag lovat en årsresume. Den suger balle men det är något iallafall. Hade tänkt mig en mycket mer exklusiv. 

1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut? Tog körkort, åkte utomlands ensam med pojkvän och vänner, fyllde 18 bast, ja listan kan göras lång!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag gjorde nog inga.

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? Nej, men några jag halvkänner.

4. Dog någon som stog dig nära?  Nej som tur inte!

5. Vilka länder besökte du? Mallis, Spanien och Sverige då.



6. Är det något du saknat 2013som du vill ha 2014? Festivaaal, fan va ledsen jag är över att jag inte va på någon i år.

7. Vilket minne kommer du minnas från 2013? Alltså Spanien resan var ju oslagbar.

8. Vilken var din största framgång 2013? Att jag slutade på Donken och började på världens bästa jobb Liljan.

9. Största misstaget 2013? Alltså 2013 var så grymt hela året, men att jag låtit "vänner" trampat på mig lite för mycket tror jag. En del har verkligen visat sitt rätta jag. 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig under 2013? Ja det kan man väl säga, gjorde en knäoperation jag fortfarande inte blivit bättre, bara värre.

11. Bästa köpet? Sjukt svår fråga, enda som kommer upp just nu är min movits biljett haha!




12. Vad spenderade du mest pengar på? Alkohol, godis och mat skulle jag nog säga. Vilken toppenpingla jag är va? ;-)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Hela sommarn, alla (bra) vänner, pojkvännen och att fylla 18 och få ta körkort, den känslan alltså!!

14. Vilka sånger kommer du alltid minnas som sommaren 2013? Pinia Coladaboy (eller hur fan den stavas) 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med förr? GALADARE. 2013 kommer leva kvar länge, åh vilket bra år det vart!!

16. Vad önskar du att du hade gjort mer? Rest ännu mer, pluggat mer haha, ja typ nåt sånt.

17. Vad önskar du att du hade gjort mindre? Tänkt och analyserat.

18. Hur tillbringade du julen i år?  Hemma först med familjen, farmor och mormor, sen hos min pojkvän :)

19.Favoritprogram? The walking dead och pretty little liars.

20. Bästa boken du läst i år? Tror jag vill säga Inspärrad.

21. Jobbigaste som hände 2013? Ja en del saker jag ej tänker dela med mig av här.

22. Något du önskade och fick när du fyllde år? Jag fick mitt körkort❤️

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Hade kalas med släkten och sen kom några vänner förbi på tårta. Sen firade vi mig på krogen helgen efter.

 24. Finns det något som skulle kunnat göra 2013 lite bättre? Tror fan inte det!

25. Hur skulle du beskriva din stil 2013?  Så sjukt varierande mellan alla olika stilar! 



26. Galnaste partykvällen? Oj, var inte ut speciellt många gånger, alla var galna på sitt vis, men måste nog säga movits, galen spelning och en galen fylla. Haha

27. Vad ser du mest fram emot 2014? Måste nog säga Spanienflytten vi planerar till hösten!

28. Något du skulle kunna förbättra 2014? Ja, jag skulle vilja säga skolan men jag tar ju studenten i år så det känns lite sent. Men att spara mer pengar iställe för att slösa, och börja TRÄNA. Är så träningsugen att jag döör!! Bara jag får ordning på mitt knä så kör vi sen!

29. Beskriv 2013 med tre ord. Spontant, kärleksfullt och perfekt.

30. Vad hoppas du på för förbättringar till 2014 hos dig själv? Att jag slutar analysera allt, våga ta risker och visa ännu mer kärlek till dom som förtjänar det och sluta bry mig om de som faktiskt gjort mig ledsen. De personer som står mig närmast idag är helt enkelt de bästa människorna man kan ha att göra med, dom ska jag va rädd om och ta väl hand om!




Så, Summan av kardemumman, tack 2013 för det bästa året i mitt liv. Jag är så galet tacksam lver det fina jag fått vara med om. 

Jag hoppas 2014 blir minst lika bra. Nu går vi mot våren och i sommar väntas Alanya, studenten, en sjuk sommar bara och sen är planen en flytt till Spanien senare i höst. Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0