JÄVLA NATTMONSTER

Nu är domdär nattmonstren på besök igen och håller mig vaken... Min klocka ringer 06.00 imorgon!!!!! John Blund verkar ju inte vilja dejta mig ikväll iallafall, mina ögon är ju fan pigga som fotbollar. Har försökt somna framför surfplattan, tvn, efter jag ätit lite nattmackor och nu har jag proppat i mina hörlurar. 

Har iallafall som tur är bara två lektioner imorgon. Men ändåååå! Har en uppsats att skriva, besöka banken, låna en bok och läsa, sen är jag så himlans sugen på att försöka mig på en liten promenad imorgon..... Får se vad jag åstadkommer eller om jag bara ligger däckad i soffan som vanligt. Nej nu MÅSTE jag somna!!!!!

När jag var ute och körde idag slog mätarn om till exakt 8000km, rätt coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0