VI LEVER LIKSOM I PERIODER

Vi alla har perioder i livet som är tuffare än andra. Jag har en sån just nu och haft den senaste veckan. Det är ok, det gäller bara att man inte fastnar. Det är ok med dagar då man bara ligger hemma svettig med flottigt hår med de säckigaste kläderna och bara äter godis och inte gör ett skit för livet känns skit. Jag tror vi alla behöver sånna perioder, vi skulle liksom inte uppskatta de bättre stunderna lika mycket annars.

Så vad har jag gjort den senaste veckan då förutom att ligga hemma lortig? Har faktiskt trots det hunnit med en hel del, bla beställa en studentmössa, fått undan en massa plugg, vart hundvakt, ätit massa god mat, hängt med mina bästa syskon, dom bästa vännerna och den bästa pojkvännen har även hunnit med en jobbhelg till så nu återstår bara en kvar innan jag får ledigt helgen efter. Det gäller liksom att göra saker som får en att må lite bättre trots att livet just i stunden suger. Det blir iallafall lite lättare att ta sig igenom dagarna då.

Så vad sjutton gör jag vaken nu på min lediga dag? Jadu om jag ens själv visste. N drog till jobbet nyss och jag ligger kvar i sängen med en vetekudde och kollar på Madagaskar. Från och med igår och några dagar framöver lever vi samboliv och det känns förjävla gött. 

Tänkte iallafall försöka somna om någon timma innan jag tänkte åka hem ( om jag nu orkar) och hämta lite mer grejer, och kanske handla något smarrigt. 
Ikväll ska jag äntligen få träffa den finaste av dom alla över lite tacos och någon drink. Min fina Ems jag inte träffar på ALLDELES förlänge. Ska bli så underbart att bara snacka skit och om allt om vad som hänt i livet dom senaste månaderna, LÄNGTAR❤️❤️

Nu ska jag försöka somna om, ville bara titta in och uppdatera er lite. Ni får ta hand om er så hörs vi när vi hörs. ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0