NATTIS

Ja, då var söndagen slut och måndag imorgon, egentligen idag. Veckorna bara springer förbi och jag tror augusti kommer gå ännu snabbare. Den månaden är fullspäckad redan och jag längtar så in i bomben!!

Helgen har bestått av grillning, jobb, sova och minigolf, och ett jäklans gött väder också! Nu är det bara ladda om för en ny vecka, jobbar dock bara onsdag och fredag, skönt! Men ändå är veckan proppad.
Imorgon ska vi till gimmen och bada, tisdag fyller Niklas år, onsdag jobbar jag, torsdag finns planer, men inget spikat, fredag jobb och lördag ska vi fira Niklas med grillning och grejer! Jag har bara superveckor fram tills dess att vi åker till Rhodos en vecka, för sol, bad, drinkar och en massa mys. 


Nej måste försöka sova, Niklas har redan slocknat så ska joina honom så jag orkar ta mig upp imorgon. Pöss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0