TAR PÅ KRAFTERNA

Är helt slut efter mitt över 10h pass igår..  Hade jättesvårt att somna när jag kom hem så vaknade för cirkus en halvtimma sen. Idag ska jag bara var hemma och städa, tvätta, handla och laga mat. Och förhoppningsvis pilla med telefonen hihi!

Har så förbannat ont i huvud, nacke, axlar rygg, ben och fötter. Det sliter mer än vad man tror att springa i tio timmar och bära glas upp ovanför öronen och bord och stolar och glasbackar etc. Behöver en vilodag och på måndag åker vi på en liten semester. Ska bli skönt att få hinna andas några dagar..

En bild från studentflaket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0