HOLA

Det ekar tomt här ibland men jag lever i 110 eller så ligger jag däckad och sover. Tallinn var nice, fick med mig billig alkohol hem och det blev en trevlig resa. Väl hemma igår tog jag och Nicke bilen direkt upp till Leksand för att äta middag med mamma och pappa samt träffa resten av familjen/släkten som firade midsommar där. Kom hem vid tio snåret och då tog vi oss några glas innan jag somnade i soffan. 

Idag har vi inte gjort ett sket. Vaknade halv två(!!) åt lunch, somnade igen i två timmar sen har vi bara degat framför tvn.Nyss åkte vi hem till Nicke, köpte med pizza på vägen hit så nu är jag sådär äckligt mätt. N är ute med hunden och jag ligger i soffan och slöar. 

Veckan som kommer består av jobb onsdag, fredag och lördag och resten får vi se. Känns skönt att få lite ledigt men samtidigt jobba ibland. Behöver det. Hoppas ni lever och mår bra, kram på er❤️





Lite bilder från Tallinn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0