HEMSKT MYCKET HEJ

Hej på er! Hoppas allt är bra med er och att ni hållt er friska. Jag själv börjar återigen komma på banan, bara lite hosta kvar.

Veckan som vart gick bra, har jobbat och sovit mest. Drack lite gott i lördags och ett Etagebesök blev det. Kom dock fram till att jag aldrig mer kommer att besöka Etage. Har sagt att jag är på Liljan varje helg (när jag jobbar) så när jag väl är ledig vill jag göra något annat. Men tacka fan för att Liljan finns. Så jäkla mycket bättre. På allt!! Mycket bättre service, MYCKET fräschare, större (framförallt nu med nya loungen!) och bättre utbud. Liljan får bli mitt uteställe hädanefter trots att jag är där jämt annars. 

Igår vaknade jag upp endast lite seg, skönt att slippa den hemska bakfyllan. Jag och Niklas åt lyxfrukost i form av äggmackor och bacon. Yummie! Sen kom Ule och Elina förbi och vi hängde i solen innan jag och N åkte till honomför att städa. Till kvällen stod pizza och film på schemat och det var underbart. 

Niklas åkte för ca en timme sen, han har friluftsdag och jag har satt denhär veckan till för att komma ikapp i skolan. 16.15 idag har jag en tid hos sjukgymnasten igen. Får se hur det går.. 

Ska väl fortsätta mysa i sängen en stund. Ska bara göra mig lite frukost. Ha en trevlig måndag sålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0