KÄMPIGT

Hej! Hoppas allt är bra med er. Med mig är det helt ok, nu iallafall.

I onsdags åt jag och N mat tillsammans, tittade på film och bakade kladdkaka. Igår så var jag med Ule, drack kaffe ute i solen och bara chilla. Sen kom Niklas, vi  tog oss ut och dom målade lite innan jag och Niklas åkte hem och Ule åkte för att jobba. Igår kväll fick jag ett migränanfall igen. Har inte haft något på 2-3 år så trodde att det växt bort, de läkare jag vart till har också trott det så har slutat att gå på koll varje år och har heller ingen medicin. Men så kom det igår och som tur var hittade jag en gammal karta postafen jag åt mot illamående förut som inte hade gått ut i datum, (tappade synen och spydde alltid när jag fick anfall förut) så jag tog en sån och en Ipren och gick och la mig. Fick tillbaka synen och huvudvärken vart hanterlig, som tur var! Slapp illamåendet och spy, helt underbart. Har dock vart helt mosig i huvudet idag, som jag alltid blir i några dagar efter. Var som tur ledig från jobb idag så vi har ätit lyxmiddag här hemma och nu spelar vi lite wii. Imorgon blir det dock jobb.

Tänkte bara uppdatera läget lite och hoppas allt är bra med er. Hoppas jag får lite mer inspiration till denna förövrigt astråkiga blogg när dessa tuffa veckor som vart är över. Kram på er så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0