UPP IGEN

Hej på er. Här har det vart dött etr tag så tänkte uppdatera er lite igen då.

I torsdags var jag på shoppingtur med mamma och mormor. Jag fick med mig två tröjor, allergimedicin och min studentklänning. Så nu är allt på studentfronten klart, azzskönt. Efter de städade jag och Niklas bilar och åt paj och hängde. I fredags var det bara att pallra sig upp till skolan. Vi båda var två döda sälar men det gick tillslut. Hade kök hela långa dagen och kom hem vid halv fyra. Då var planen någon timmas powernap men istället kom Niklas hit på fika. Lyckades iallafall slumra till lite medans han kollade på film. Vi lagade mat och sen var det bara att pallra sig till jobbet vid 21.

I lördags hängde jag med Ule och Niklas vid rampen. Sen var det middag hos Niklas pappa som väntade. Vid 22 var det återigen dags för jobb. När jag slutat åkte jag och hämtade N och sen direkt bumsa i säng.

Gårdagen var jag helt slut, vilket resulterade i en depp-dag. Var med N och Ule hela dagen ändå och sen när jag kom hem kunde jag verkligen inte somna. Dagen idag har jag bara spenderat med mig själv och tagit powernaps. Imorgon ska jag till skolan några timmar först och sen ska jag åka till Rättvik och till min fina vän Frida. Efterlängtat besök ❤️ 

Hade tänkt plugga idag men får bli på ons istället. Nu tänker jag återgå till serietittande. Kram på er!


Slöpojkarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0