SÄNGLIGGANDES

Igår var jag sängliggandes. Vaknade med sprängande huvudvärk och valde därför att stanna hemma hela dagen. Sov mest hela tiden men när pappsen kom hem från jobbet åkte vi till IKEA för att äta middag. Skönt med lite kvalitetstid bara han och jag. Tog en tur med hans bil sen också, plockade upp Niklas Ule och Elina. 

Åkte hem vid nio för att få undan lite plugg och sen kom N för att ge mig sovsällskap. Han drog nyss till jobbet och jag ska fortsätta sova några timmar. Vaknade yr som en höna så hoppas det ska försvinna så jag kan ta mig till skolan sen. Har kvällsservering. Ha en bra onsdag, trots det urusla vädret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0