SLITEN

Mådde som om jag blivit överkörd av en traktor igår, men trots det överlevde jag kvällen i skolan. Strax efter åtta var vi klara och då hämtade Niklas upp mig och så spenderade vi resten av kvällen i sängen och gjorde ingenting. Sånt som behövs ibland.

Idag sov vi ut ordentligt och sen har vi varit till Falun en sväng. Jag tog ut pengar inför Alanya och sen gick vi in i några butiker men utan några fynd. Känner mig galet stressad då jag inte har köpt allt jag behöver inför Alanya och vet inte när jag ska få tid till det heller. Åker liksom på söndag. 

Nu är jag hemma och ska powernapa, duscha och lite så. Börjar jobba vid åtta. Aldrig en lugn stund! Men snart får jag vila en hel vecka<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0