SÅ MYCKET

Det händer så mycket i mitt liv just nu att det är galet. Jag har så mycket på g! Jag jobbar bar hela oktober, förutom onsdagar då jag dödar timmar i garderoben. Kul ändå med omväxling.
Jag är HEEELT ledig nästa helg, alltså jag har inga planer förutom att vi kanske ska gå på Kalle Baah på fredagen. 

Jag söker lite mer jobb samtidigt som Niklas har fått anställning och vi letar lägenhet för fulla muggar. Så inom några månader är vi förhoppningsvis sambos på riktigt!! 

Så inredning är typ det som snurrar i huvudet just nu.. Så himla roligt, älskart. Längtar tills jag bara får köpa en maaassa nya möbler och göra vårt egna lilla kryp-in❤️ 

Så det är mycket stora förändringar på gång och allt känns bara så himla bra. Hoppas på ett heltidsjobb, skönt om jag skulle få lite mer ledigt på helger, men samtidigt tråkigt att jag måste jobba betydligt mindre som bartender som jag älskar. Men.. Att bli sambo väger tyngre än ett jobb. 

Så vet ni någon ledig tvåa med hyra runt 5000kr/mån hojta till!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0