TRÖTT PÅ ATT VARA SJUK NU

Idag har jag varit utanför dörren och träffat Ule en stund för första gången sen i söndags. SÅ skönt trots att jag fortfarande är mer död än levande. Jag vette fasiken va detta har varit för baskelusken men dom har då verkligen tagit kol på mig.
Det var iallafall skönt att få lämna sängen för en stund.

Känns skönt att jag har en ledig helg framför mig. Har haft planer med pga av att jag fortfarande mår bajs ser dom ut att bli inställda och planen istället är att jag ska bli frisk.

Annars har jag inte mycket att dela med mig av, förutom att jag hittade en tröja på H&M's webrea som jag tröstade mig med att beställa hem. Har letat efter den sen i juni utan resultat så håller tummarna att den passar när den hittar hem till mig.

Annars chillar jag vidare och väntar på att orken ska hitta tillbaka och peta bort alla baskelusker så jag kan bli FRISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0