HAPPY

Ja helgen gick bra! Så nu har jag gjort min riktiga helg som bartender! Nu har jag två helger framöver som också är planerade i bar. Känns SÅ gött!

Annars då? I söndags gjorde jag en massa ärenden bl.a röstade. Somnade sedan vid halv elva(!!!) har inte jag gjort sen innan jag tog studenten typ, haha.
Igår var det släktkalas för mig! Fick presentkort och pengar, mycket välbehövligt. Idag ska jag snart möta upp mamma för lunch och sen plocka upp min bror för sen är det blodprovsdags.... Imorgon fyller jag år och dagen till ära ska jag spendera med en sån himla saknad vän, Emma!!❤️

Till kvällen blir det middag på O'leayrs med fina människor. Fira med vänner blir den 26:e! Känns bra.

Är så taggad på livet, allt känns bara så FETT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0