REGN

Jobbat färdigt för denna helg. Har varit lugnt och förbannat kul, att jag skulle älska mitt jobb så mycket som jag gör idag trodde jag aldrig, men fan så jag trivs!

Idag vaknade jag otroligt nog strax efter 10! Händer typ aaldrig efter en jobbhelg. Jag och Niklas hade en mysig söndagsmorgon, tog en sväng till Ica för att fylla kylskåpet och sen har vi legat i sängen och kollat på serier och halvsovit hela dagen. SÅ jävla mysigt en regnig söndag som denna.❤️ 
Har iallafall vart förbi svärmor för en fika men nu är vi hemma igen, har precis lagat mat, tänt massa ljus och nu har vi bänkat oss i soffan. Niklas ska upp och jobba imorgon men jag är ledig. Ska ev. Träffa Ebba och kanske ta en sväng förbi farmor. Annars är veckans planer jobb på onsdag och FEST på fredag!! Längtaaaar.

Nej nu ska jag gosa ner mig med pruppen min! Kram på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0