SÅ HÄRLIGT

Jahapp och där var man 19år. Endast ett år kvar till systemet.. Spenderade iallafall min födelsedag på bästa sätt, fick en grattispuss av Niklas halv sex på morgonen, sov vidare och vid halv elva var jag och Emma på väg till Falun för shopping. Jag hittade en apsnygg kofta och ett par (läs noga) klackskor!!!! Är verkligen ingen klacktjej men kände att jag behövde ett par nu till vintern så jag slig till, OCH jag älskar dom! 
Efter Falun vart det Sågmyra, hittade en bomberjacka och efter det lunch på IKEA och sen en vända på Kupolen. 

Kvällen spenderades på O'learys med mamma, pappa, Niklas, bror Niklas och Linnea, åt middag och drack en god drink. Efterrätten åts hemma hos Niklas med svärmor Anneli och Fredrik innan jag somnade bredvid min favorit.❤️ 

Är så tacksam över att jag har så fina människor runt omkring mig.

Idag är det fredag vilket innebär jobb ikväll. Gjorde klar min utbildning igår så även ikväll är det bar som gäller! Lika så imorgon.
Jag hoppas ni lever och har det super, precis som vädret denna vecka! 

Saknar Rhodos lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0