SÅ SKÖNT

Hej på er!

Hoppas eran helg vart fin, min har varit hektisk men bra! Fredagen var gaalen! Sjukt mycket men allt gick så förbannat bra. Riktigt kul! Mötte upp Niklas, Hampus och Isa på P&L cafét efterråt och lyssnade på musik och tog en öl, sen hem och bumsa i säng. Lördagen trodde vi på ännu mer gäster på jobbet men vädret svek oss så blev helt okej men inte vad vi hade förväntat oss. När jag kom hem stod två B&J och världens finaste kille och väntade på mig. En riktig myslördag. Behövdes. Somnade i god tid och vaknade redan vid tio idag och efter det har det varit full rulle!

Vi åt lunch på IKEA, köpte lite inför flytten, hälsade på mamma och pappa, åkte till Kupolen, handlade mat och sen har vi packat och städat heeeela kvällen. Nu är vi på riktigt god väg och imorgon kommer dom och börja torka fönster. På onsdag är det besiktning av nya lägenheten och då får vi nycklarna!! Torsdag flyttar vi och sover där för första gången och på fredag kör vi allt stort! Det är nära nu och på lördag är vi ett gäng på 15 personer (båda våra familjer) som ska ut och äta och fira att allt är klart. Ska bli SÅ gött.❤️

Burgare från i fredags!

Nu ska jag säga godnatt! Imorgon väntas lite mer packning och ihop-plock, sen en lunch med Molly! Till kvällen kommer mamma, pappa och mormor på besök, ska bli mysigt! Kram på er vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0