FÖRLÅT, MEN DE ÄR JU TROTS ALLT JUL(?)

hej alla glada! hoppas verkligen att ni alla är nöjda med alla era julklappar. och hoppas julmaten har smakat bra. ;) själv är jag super nöjd och propp mätt av all julmat, godis, fika, julmust osv. känns som de blir många gym-pass när de öppnar igen! ;)
hursomhelst så ber jag om ursäkt för min extremt dåliga uppdatering idag. men de är ju trots allt jul så då umgås man ju med släkten. och de är precis vad jag gjort idag. så nu kan jag lägga till en sak på min lista, jag fick tvåan av twilight-böckerna. "när jag hör din röst". så jag ska väl börja lite smått idag om jag hinner vill säga. :) sen fick jag lite pengar också :) iallafall så är kameran fixad, så jag bjussar på lite bilder om cirkus några minuter(?) hmm jaa vi säger så så hörs vi snart :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0