nyårs firande!

åå nu känner jag mig väldigt pigg och avslappnad. :) hehe ja men de otroligt skönt att sitta där inne i värmen och läsa lite och bara ta de lugnt i ungefär en halvtimme. sen sprang jag upp till badrummet och rakade benen, hoppade sedan in i duschen och hade i shampoo i håret sköljde och sen hade jag i hårinpackning. sen tog jag kroppen. så nu luktar mitt hår otroligt gott! :) och man känner sig så varm och mjuk i kroppen. det här borde man göra varje helg! :)

hehe nog om de där nu. händer för er ikväll då? själv ska vi hem till några vi känner och där kommer de vara massa mer folk vi känner. riktigt trevligt och väldigt kul! :) hehe brukar bli en hel del skratt och spillande och ja ni förstår säkert ;) raketer och allt de där kommer de också bli massor utav! och jag lovar att de blir kort. om vi tar några men de ska jag se till att vi gör. och i år så har vi kommit fram till att vi "barn" ska få tända på raketerna. eftersom "gubbarna" blir rätt så packade allihopa och de är alltid nåt som händer. tror de va inte förra året men året för de som en tände på en raket och sen bara satt kvar där, sen va de en raket som välte och började skjuta åt alla håll och kanter! jaa ni hör ju hur de låter, hehe :)

men hur som helst så dom vi ska hem till har ju dator, flera så nåt inlägg under kvällen borde de bli! men vi hörs nog en gång till innan vi åker. jag ska fixa lite bilder nu tänkte jag :) men måste först fixa mig :) men vi hörs väl om en timme eller två. sköt om er så länge! och ta de lugnt med spriten och raketerna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0