välbehövligt ibland.

hejsan allesammans! vaknade för ungefär 30min sen. sov helt okej bra inatt faktiskt. trots att vi har så sjukt kallt. men när jag vaknade så sprang jag ner och satte på bastun. :) så nu snart ska jag gå ner dit och sätta mig och bara ta de lugnt i värmen. riktigt otroligt skönt. va riktigt länge sen nu. sen ska jag väl duscha med lite inpackning och sånna där saker :) sånt som verkligen behövs ibland :) jaja nu är den nog snart tillräckligt varm! vi hörs senare om någon timme när jag chillat klart! ;) puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0