sovit som en stock.

jodu de har jag verkligen gjort! å så skönt de va att sova efter att bara ha sovit 4timmar. hihih. sitter fortfarande i "sov kläderna". har iallafall hunnit med att äta frukost (Y) egentligen skulle jag nog ha sovit nu, men jag vaknade och kollade på klockan så trodde jag den va kvart över ett, men jag hade inte ställt om klockan så jag rusade upp och så va den bara halv tolv! ahahha men men, jag måste ju kunna sova ikväll också eftersom jag har skola -.-!!!!
nej nu  måste jag sätta fart med att fixa mig. ska till julia eller anders beror på om julia redan är där. sen så ska även putte och axel va med. de blir najjjjs kanske fler. vet inte än. men vi hörs ikväll mina fina. pussääää♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0