hemma igen. :)

hejsan hoppsan! :)
nu är jag hemma i borlänge igen! :) gud va jag har handlat! känns så skönt med lite nytt i garderoben! :) massa smink och sånt har jag också köpt. det finns ju hur mycket som helst att handla där och de mesta är så mycket billigare där än va de är här hemma och de är ju de som är så kul och att risken inte är så stor att man har lika kläder ;) inte för att de gör nåt, men lite kul är de ju om ingen har lika ;) nej nu ska jag sluta babbla bjuder på lite bilder nuraaaa ;D orkar inte ladda upp alla men jag bjuder på några iallafall :)


inte den bästa bilden, men den är ju tagen med mobilen så.. ;)

äsch ni får bara två :)
jag köpte:
  • stickad tröja med stor krage.
  • bh
  • vantar
  • tjocktröja
  • sjal
  • kort tröja (på bilden)
  • massa smink
  • jacka
  • 2 vita linnen
  • lång tröja med halv långa ärmar, nitar framme på halsen och dragkedja bak
  • tröjan på bilden med leopard mönser, fast den köpte jag i örebro på vägen hem.
  • skärp
  • hårspännen
ja, jag tror de va allt. nu ska jag titta på tv och bara mysa. :)  hare finast så hörs vi! pusslenusssss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0