ifgsidhskd

tänkte bara skriva ett kort "nattinägg" jag borde verkligen sova, men så långt har jag inte kommit än, har tänkt gå och lägga mig i ungefär en och en halvtimme nu men inte lyckats (y) så de blir en liten snabb uppdatering om imån att jag ska åka till kupolen imån bitti med mamsen för vi ska kolla på ett par skor (a) hoppas verkligen jag hittar ett par nu! kommer förmodligen inte få nå mer för dom kommer typ kosta 500kr men nästa helg ska vi till örebro och då kanske jag får nåt (A) har ju blivit kär i en kjol från h&m och en jätte mysig stickad tröja på gina tricot men men får väl se vad de blir, kanske får köpa de själv sen för jag fyller ju år den 17:de så :) men dom pengar jag kommer få kommer förmodligen gå till min bror eftersom jag är skyldig han typ 1500 har jag kvar och betala(Y) hahah ojdå de vart inte så kort inlägg, men nu måste jag sova om jag ska orka upp imån. hare jätte super! PUSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0