kväller.

nu är det kväll och jag har faktiskt inte gjort så mycket läxa som jag skulle behöva. som vanlig då.. usch fyfan vad jag hatar när jag säger att jag ska göra massa läxa men de blir aldrig av. jag orkar verkligen inte och tycker det är så sjukt drygt, för jag och denice är typ as mycket efter i matten så skulle verkligen behöva göra matte men orkar inte för jag fattar inte ett skit.
så resten av min kväll kanske jag ska läsa lite tyska (om jag orkar.) sen ska jag väl sitta vid datorn sen så visste min bror en sida man kunde kolla på film på så de får väl bli nån film ikväll i sängen innan de blir sovdags ;D så får vi se vad jag ska hitta på imån :) 

dagens bra: jag har bara slappat och tagit det lugnt så jag kommer vara utvilad imån! :)

dagens dåliga: jag skulle hellre villa vara hemma ikväll..

pussss!  /amanda ♣


(texten är helt cp de går inte att ha de åt olika håll elr hur jag ska förklara -.- )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0